تعمیر گیربکس اتومات ساینا در تعمیرگاه گیربکس اتومات امیر:
سایپا ساینا که در واقع همان نسخه فیس لیفت شده تیبا است به تازگی مدل اتوماتیک این ماشین  چند آپشن اضافه تر نسبت به سایپا ساینا دنده ای پیش فروش میگردد . تغییرات عمده ساینا اتوماتیک در بخش امکانات رفاهی است که در آخر به بررسی آن میپردازیم و با بخش فنی بررسی ساینا اتوماتیک را آغاز میکنیم . ساینا در هر دو مدل دنده ای و اتومات از پیشرانه M15 استفاده میکند که با تیبا مشترک است با این تفاوت که در ساینا اتوماتیک به منظور همخوانی موتور و گیربکس از دریچه گاز برقی استفاده کرده اند . ساینا اتوماتیک ۴ سیلندر است ، ۱۵۰۳ سی سی حجم دقیق پیشرانه آن است و قابلیت تولید ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . ساینا اتوماتیک به جای گیربکس ۵ سرعته دستی از یک گیربکس CVT ساخت کشور بلژیک بهره میبرد که انتقال قدرتی روان تر و رانندگی راحت تری را با ساینا رقم زده است . در بحث سیستم تعلیق ساینا هیچ تغییری را نداشته است اما سیستم فرمان از هیدرولیک به برقی تبدیل شده است . ساینا اتوماتیک در حالت عادی استاندارد آلایندگی یورو ۴ را پاس میکند که به راحتی قابلیت تغییر به یورو ۵ را دارا میباشد . در بخش آپشن ساینا اتوماتیک تغییرات زیادی را تجربه کرده است که ورود بدون کلید ، استارت دکمه ای ، نمایشگر لمسی ۷ اینچی مجهز به رهیاب و سیستم مالتی مدیا پیشرفته ، هشدار دهنده فشار باد تایر ، کامپیوتر سفری و کروز کنترل تنها جزئی از امکانات این ماشین ملی هستند . ساینا اتوماتیک  و وجود تعداد زیادی آپشن یک انتخاب متوسط با ارزش خرید نه چندان بالا است که با این قیمت انتخاب های بیشتری بر سر راه شما قرار دارد که به طور مثال رنو تندر ۹۰ یکی از این گزینه ها است که ماشین ساده ای است اما بسیار قابل اطمینان است و برای بازار ایران یک ماشین پرفروش و محبوب در رنج قیمت خودش میباشد .

 

Summary
بررسی و تعمیر گیربکس اتومات ساینا اتوماتیک
Article Name
بررسی و تعمیر گیربکس اتومات ساینا اتوماتیک
Description
تعمیر گیربکس اتومات ساینا در تعمیرگاه گیربکس اتومات امیر:سایپا ساینا که در واقع همان نسخه فیس لیفت شده تیبا است به تازگی مدل اتوماتیک این ماشین  چند آپشن اضافه تر نسبت به سایپا ساینا دنده ای پیش فروش میگردد
Author
Publisher Name
دنده اتومات
Publisher Logo